11. 6. 2013

Týden s Insanity

Ahoj, už je to týden a dva dny co cvičím Insanity, jo já vím nic moc ale začít se někdy musí ;)

Cvičení mi si myslím že jde. Teda přítelkyně když na mě kouká mi říká že den ode dne lepší ;) Narazil jsem ale na menší drobnost. V plánu je cvičení s názvem "Recovery Cardio" přijde mi to jako děsná nuda :( takové cviky na protažení a odpočinek - nechci tím říkat že to není důležité ale nějak extra mě to nebaví. Jelikož jsem začal cvičit od neděle a ne pondělí tak to mám posunuto a tohle vychází na středu a tak jsem si trochu upravil tento plán s tím že středu otočím za úterý a místo středeční nudy si dám běhání s kamarády na Nike trénincích (přece jenom to běhání teď tak trochu kulhalo a je třeba trénovat na nový osobák na 10km) a tak úterní cvičení si dám ve středu a tím zůstanu v zápřahu až do soboty kdy je čistě odpočinkový den. Ale i tehdy si myslím že se něco najde nějaký malý výběh ;)

Taky jsem se trochu zajímal o ten jejich recovery napoj a ptal se kamarádů jestli něco používají po trénincích a atd. Mno měl jsem v merku regener od nutrendu ale od toho upustím a koupím si jen BCAA .

Mno a aby toho nebylo málo tak jsem si počítal své kalorické potřeby dle Harris Benedictove rovnice a tabulky aktivity. Mno mám z toho smíšené pocity jelikož můj bazální energetický příjem pro udržení váhy mám XX a když to vynásobím 1,7 a pak odečtu 500 tak je to číslo je větší jak XX čili přibírám ne? I když budu počítat s 1,5 tak ta hodnota je pořád větší :( Je to zajímavé ale co uvidíme.

Žádné komentáře:

Okomentovat