17. 6. 2013

Dva dny jako víkend jsou málo :(

Dva dny jako víkend jsou málo když člověk chce stihnout návštěvu rodiny, nákupy, paintball, zakalit někde slušně a insanity :D

Tento víkend byl asi zatím ten nejvíce boží co jsem v Praze zažil. Potvrdil jsem si že mám spoustu dobrých kamarádu tady ;) ale vezmeme to od začátku.

Pátek večer dorazil můj nejlepší přítel od střední školy společně s mým bratrem do Prahy a už to pomalu začínala být jízda. Večer se už nic nechtělo dělat ale i tak to stačilo na "velkou" cestu do Tesca na Skalce (bydlíme hned vedle) kde se koupil všemi milovaný cpt.Morgan a nějaká ta kola :D a klasicky se zapomněly limetky. Tak s tímto a dvěma dovezenými víny jsme si vystačili až do druhé třetí ranní ;)

Sobota ráno znamenala vstát v 9:00 a vyrazit na nákupy jelikož už na 12:00 byl naplánován oběd a pak odjezd na paintball. Inu na nákupy jsme vyrazily v 10:00 :D ale cíl byl jen do centra do Nike na příkopech pak jen palladium (pouze pro zmrzlinu) a následně Queens.cz kousek od hlavního nádraží. Mno když jsme šli právě z queens na metro Muzeum tak před hlavním nádražím (nevím jak se jmenuje ta ulice) byl sraz českého autoklubu nebo něco tak. Bylo to velmi zajímavé jelikož zde bylo mnoho historických vozidel.
Následně jsme spěchali domů na oběd a hurá na paintball. Celou akci se dá říct že jsem svolal a organizoval já. Bylo nás 17 což bylo super většina lidí se znalá z běhání + se objevilo pár dalších kamarádů a rodinných příslušníků. Co si budeme povídat byla to fakt boží akce a doufám že si to všichni náramně užili. Každý měl určitě dost modřin ale i zážitků. Čas nám teda ale utekl pěkně rychle na to že jsme hráli něco kolem 4 hodin. Mno z mého pohledu jelikož vlastním své paintballové vybavení (ale "zvýhodnil" jsem se pouze vlastní ochrannou maskou) si myslím že všichni si to užili na to že většina hrála poprvé. Počet zásahu kamarádů jsem nepočítal a ran co jsem dostal byl si myslím taky průměr. Jo a v sobotu teda bylo sakra pěkně.

Mno po tomto jsme dorazily domu (cca kolem 20:00) 4 lidi se šérnuli o koupelnu a v 21:00 směr centrum a Groove Bar (můj oblíbený). Mno akce to byla parádní sešli jsme se tak říkajíc to zdravé jádro a pěkně to rozjeli. Mno doma jsem ulehnul něco málo před 5 ranní v neděli.

Neděle a vstávání v 10:00 :( damn :( ale co už slíbil jsem bratrovi že ho vezmu ještě na nákupy jelikož scháněl boty a pořád nikde nic. Takže směr Outlet arena štěrboholy.... Jen ve zkratce za hodinku tam jsme obešly všechny obchody co nás zajímaly a sehnaly boty takže go home :D jupí a relax u telky a nějaký ten drink ;)  takže zewl až do čtyř a pak směr hlavák a goood bye ;) víkend s bratrem a nejlepším kámošem stál za to......

Mno pak jsem měl sraz s kamarádkou L. a šli si lehnout na Riegrových Sadů. Po nějaké době dorazil A. a pak P. dali jsme nějaké pivko a jeli domů. A. mi dovezl dvě plata piv Pomeranče a Grepy takže zásoba v ledničce, pak už jen rychlý nákup jídla s přítelkyní. A mohlo se jít na to. na co?

Po dvou týdnech INSANITY jsem třetí týden začínal dalším již druhým FIT Testem.

Strach a velké očekávání....tak bych popsal ten test, jelikož když jsem začínal tak jsem byl trochu s kondičkou dole ale za ty dva týdny cvičení se svým tělem si myslím že jsem se posunul i výsledky tak pak vypadaly. Posunul jsem si hranice všude i když dle mého názoru není důvod moc jásat jelikož si říkám že každý musí posunout své hraníce po dvou týdnech. Zajímavější to bude u dalšího fit testu. A nakonec zamyšlení i když vím že dva týdny není nic tak pomalu mám obavy že tady toto cvičení mi nepomůže shodit to co bych chtěl a vytvarovat tak jak bych chtěl ale pouze změní nějaké tuky na svaly možná a přidá mi na kondici. Takže pak v půlce srpna asi nastoupím na sacharidové vlny.

Žádné komentáře:

Okomentovat