4. 6. 2013

čas!? Insanity

Ahoj, sakra je to už několik dní ne-li týdnů a nic nového jsem sem nepřidal ale teď mám trochu času mezi poradami tak tu něco vyplodím. Přesně před týdnem jsem šel od maratonu běhat....mno nic vám nebudu nalhávat byl to děs a hrůza ale někdy a někde je třeba začít a vrátit vše do starých kolejí.

V neděli 2.6. jsem začal cvičit Insanity :D první den byl "jen" FIT Test - pěkný masakr. V pondělí jsem si dál první cvičení a byla to pěkná jízda nevím jak to teď přesně bylo ale do 3minut se vejde několik cviků a potom 30 sec pauza a znovu stejné cviky a celkem 3x dookola. a pak jiná sada cviků + protažení a zahřátí předtím a na konci protažení. Mno pěkně ze mě lelo. Už se těším na další fit test až si porovnám vše za dva týdny.

Dneska v časech volna jsem se snažil dohledat i jidelníček a nějaké bližší info k tomu programu ne že bych nevěděl jak se stravovat nebo tak ale zajímalo mě to jak moc je to specifické pro amíky. Navíc mě zajíma složení toho jejich refresheru co promují že by jsme si měli dát po cvičení. Vzhledem k tomu že toto je cvičení na 6 dní z týdne a chci k tomu ještě běhat tak si myslím že bude něco potřeba... Máte někdo něco ozkoušeno nějaký ten regener nebo něco tak?

Žádné komentáře:

Okomentovat