10. 4. 2013

Postava :(

Nevím čím to je ale poslední dobou mí je nějak duševně špatně asi deprese nebo co :( Navíc to včera vyvrcholilo na běžeckém tréninku kdy mi asi čtyři nebo pět lidí řeklo že jsem tlustý, čehož si cením bo to je pravda a už s tím musím něco udělat. Otázkou je co? Jím pravidelně 5x denně malé dávky jídel. Piju jen vodu. Snažím se běhat 3-5x týdně :( Navíc docela dost se poslední dobou stresuji v práci :( Tak by mě zajímaly vaše rady a tipy jak na to jak, jak zhodit. Prostě co komu a jak pomohlo třeba nějaký odkaz na workouty na webu. Díky a depce zdar ;)

3 komentáře:

  1. hmm, som si myslela, ze na bezecke treningy chodia normal ludia, ktori nieco take nevyslovia..nuz, asi som sa mylila ;(
    hlavne sa nestresuj, a mozno jes az prilis malo tak sa to stoplo..
    ved skus pobehat blogy, najdes vela zaujimavych info ;)
    prajem vela zdaru a nedepkuj sa;))

    OdpovědětVymazat
  2. Jeee Zlato! Ja som to nemyslela zle! :-* Ale hele, neješ práve naopak málo, na to kolko beháš? A navyše, veď si mal to koleno a nemohol si behať, tak to zase do leta vybeháš. Muck.

    OdpovědětVymazat
  3. To je těžký :-( Já se svou postavou taky nejsem spokojená, ale kdyby mi někdo řekl, že jsem tlustá, tak se asi střelím. Zkoušel sis spočítat, kolik kj/kcal denně přijmeš? Jenom běhat asi nestačí, já třeba běháním nikdy nezhubla, a ani přítel (trénujeme spolu) a ten by určitě 10kg shodit mohl. A to jsme teď dali oba 1/2maraton pod dvě hodiny, takže kondici máme. Říká se, že 80% hubnutí je v jídle a jen 20% ve sportu. Opravdu to zkus spočítat, možná jíš prostě málo a ještě k tomu stres = tělo šetří na horší časy, protože mu k tomu dáváš signály. Zkus toho ale o sobě napsat víc ;-) A hlavu vzhůru ;-)

    OdpovědětVymazat