11. 4. 2013

už se to blíží T-(čti mínus) 30 dní

Tak dneska jsem zjistil závratnou věc a to že za 30 dní se budu účastnit svého prvního maratonu :( a já si říkám kde mi nějak unikly ty dny :( myslím si že mám žalostně málo natrénováno :( ale snad během dubna zvládnu 250+ km i když se koukám na kalendář a mám zatím jen cca 60 i se sobotou a neděli (Vídeň maraton - štafeta) mno ale doufám že moje odhodlání pokořit maraton zvítězí a já to zvládnu. Zatím mám v plánu běžet na 4:15 s vodičem ale bůh ví co se stane.

Citát na konec, který začínám mít čim dál tím více rád:
"Jestli chcete něco vyhrát, běžte 100 metrů. Jestli chcete něco zažít, běžte maraton.“ Emil Zátopek

3 komentáře:

  1. Ty jo, tak to držím palce! Já bych ráda zkusila maraton příští rok, ale je nevím, jestli budu mít čas tolik trénovat. 4:15 je úžasný čas, to bych ti opravdu přála. Za kolik máš 1/2maraton?

    OdpovědětVymazat
  2. nejrychleji zatím za 1:57 cca ale běžel jsem i na 1:45 ale pak jsem měl nečekané zdravotní potíže :( bolest kyčle a křeče :(

    OdpovědětVymazat
  3. Já jsem měla svůj první před týdnem a byl za 1:54, měla jsem obrovskou radost. Ale nedokážu si představit, že bych si dala stejnou vzdálenost ještě jednou a udržela tempo! :-)

    OdpovědětVymazat