28. 3. 2013

Pauza :( a P90x

Ahoj, delší dobu jsem zde nenapsal nějak nebyl čas...a ono delší dobu je také diskutabilní. Tak venku to vypadá jako že zima bude nejméně do půlky května :D Jak se vám po zdává toto počasí?

Mno měl jsem lehký úraz zhruba před týdnem jsem v pondělí večer šel z práce domu a čerstvě napadlo 20 cm sněhu a já měl pouze tenisky šel jsem nejopatrněji jak to jen šlo. Mno kousek před domem jsem regulérně uklouzl a spadl na operované koleno...
slušný mazec :( další den ortopedie ortéza s omezenou hybností a mast :D mno po týdnu to bylo oka ;) uff Fakt peklo co je to letos s tím počasím.

A teď něco ke sportu. Mám dotaz zda-li někdo z váz má nebo měl zkušenost z cvičebním programem P90x

nebo popřípadě nějakou jinou zkušenost s tréninkovým programem na hubnutí. Díky za rady

2 komentáře:

  1. P90x je extreme, proto to x a pokud vydržíš, tak tleskám. Mě odradily ty tréninky po hodinách a jóga :) Pokud ale vydržíš, tak změna postavy se určitě dostaví ;)

    OdpovědětVymazat