12. 3. 2013

Pití vody

Ahoj, rád bych se podělil o svůj problém s pitím vody.

Vodu jsem začal pít asi hned potom co jsem si přečetl asi tak tunu článků o hubnutí a atd... proč hubnutí? Teď nevím přesně ale nikdy jsem nějak neměl pocit že bych musel hubnout až do okamžiku kdy při jednom fotbalovém tréninku mi jeden "kamarád" udělal skluz a noha mu skončila na mém koleni a já zjistil následující den v nemocnici že mám utržený vaz na pravém koleni....
Je to delší historie a o tom snad někdy jindy ale po nekonečném čekání na operaci a všem okolo jsem zcela regulérně ztloustl jako prase :( takže jsem začal hubnout a měnit návyky místo coca-coly VODA :)

Takže od té doby piju více méně pouze čistou vodu. Dokonce jsem si i koupil speciální lahev od firmy CAMELBAK viz.info pod článkem. Ano, sem tam si dám něco jako kofola nebo coca-cola a když jsem sem tam na akci tak i nějaké to alko :( Nyní však v poslední době se mi stává že když se pravidelně nenapiji třeba během hodiny mám obrovskou žízeň a jsem schopen vypít 0,7l jak nic a pak mám stejně dost velkou žízeň. A tak nějak mi přestává ta voda chutnat nebo nevím jak to popsat, spíše dříve byla jako taková fresh ale teď prostě nic. Tak si teď nejsem jistý jestli nemám jít někde k nějakému doktorovi nebo někde. Co myslíte? Nebo nestalo se něco podobného někomu?




Lahev CamelBak Groove


Láhev CAMELBAK GROOVE
CamelBak má uhlíkovýfiltrzabudovaný přímo ve slámce, vodu tak zbaví nepříjemných pachutí. Lahev je vyrobená z materiálu tritan, díky němuž je stoprocentně zdravotně nezávadná, odolná a průhledná, snadno se převáží a čistí - i v myčce. Nechybí patentovaný ventil Big Bite, který zabraňuje rozlití. Jeden filtr umožní filtraci 180 litrů vody (300 naplnění lahve 0,6 litru), nebo vydrží zhruba tři měsíce při třech až čtyřech naplnění lahve denně. Objem 0,6 l (barva modrá, zelená, růžová) a 0,75 l (barva fialová, černá).
Cena: 599 Kč (0,6 l) / 649 Kč (0,75 l)

3 komentáře:

  1. Ty si provokatér, ta fľaša vyzerá luxusne! A voda ti nechutí ani z nej? Ja som si teraz zacala rozrabat normalnu vodu so šťavou. Hovorím si, že toho zas tak moc nevypijem aby to malo nejaky velky vplyv a inak pijem bylinkove caje (lipa, harmancek, zazvor) a obcas ovocne.

    OdpovědětVymazat
  2. Pravě že dříve chutnala tak nějak ze všeho a teď celkem nic moc :(
    Láhev je luxusní vřele doporučuji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak ja mam tu svoju krasnu zelenu, ale nema filter! Nie! Neoptrebujem ju! :D

      Vymazat