12. 3. 2013

Design? aneb milion možností

Sakra práce, včera to bylo tak a dneska tak :( snad to nebude zítra jinak. 

Koukám do rozhraní a najednou se mi libí jiný design pro můj blog a říkám si jak by to asi vypadalo? Šup a mám to online na blogu s trochou času jsem si to i tak nějak upravil jen jednu věc bych ještě rád změnil ale nevím jak na to. Nevíte zda-li jde změnit nadpis ve smyslu že bych si místo textu Czech Runner nahrál nějaký banner co bych si vytvořil? Díky za rady.

Teď něco ze života. Co říkáte na počasí? Mě je to v celku nějak jedno jelikož mě to nějak nelimituje a k mému koníčku (jak již název blogu napovídá) běhání mi to nevadí, jelikož běhám celoročně tak mám dostatek vybavení i na takovéto podmínky.

Sakra a vlastně padá historický milník pro mé blogování, druhý post :D buď jsem nemocný nebo nevím. Snad si to tady i někdo přečte a dá mi čoud za mou gramatiku (ano doopravdy hrozná) a nebo taky pokecá formou komentů, což mě přivádí k otázce jak získat více čtenářů?


2 komentáře:

  1. desing jistě dovedeš do fáze, která ti bude vyhovovat :) nadpis v podobě banneru jistě jde, taky to tak mám - prostě do záhlaví nahraj obrázek :)
    počasí mě štve, zimy už bylo dost! těším se na teplíčko :) a na běhání, v téhle zimě to neriskuju
    čoud za gramatiku si nezasloužíš, myslím si :D jsou i horší!
    a jak získat více čtenářů.. psát, psát, sdílet.. oni přijdou! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, asi 5 minut po publikování jsem na to narazil :D už se jen dokopat k realizaci vytvoření toho banneru. Kdo nic neriskuje nic nezíská ale ani nezkazí(zisk nemoci) ale je jasné že teplo je mnohem mnohem lepší. Díky za radu na konec, budu se snažit. D.

      Vymazat