14. 5. 2013

souhrn dnů před startem

Ahoj, nějak jsem to nezvládl psát každý den před maratonem ale teď se to pokusím nějak shrnout.

Středa byl svátek a nic nějak zásadního se nedělo, spánek se mi celkem vedl a nějaké teoretické přípravy jsem si pročetl už asi po sté.

Čtvrtek již bylo otevřeno sportovní EXPO ale jelikož jsem se domluvil s firmou Tejpy.cz , které dělala a dělá tejpování v technickém zázemí a jelikož jsem měl trochu strach abych to v neděli stihl tak jsem se domluvil zda-li by mě otejpovali i v expu. Bylo my vyhověno a takže plán byl jasný v pátek na expo pro startovní set a tejp na zánět okostice.

Pátek trocha nervozity a zděšení jelikož celý den přšelo. Vyrazil jsem kolem poledne navštívit EXPO abych si vyzvedl svůj startovní set a nechal si udělat tejpy. Byl jsem překvapen jak je to tam velké jelikož jsem nikdy na takovém expu nebyl. Našel jsem stánek Tejpy.cz a setkal se s panem Michalem. Velmi milí a vstřícný člověk. Na doporučení jsem si koupil tejpovací pásku a šlo se na to.
 a tak to dopadlo ;) Více o funkčnosti a pocitech napíšu v dalším příspěvku, který bude o samotném maratonu. Mno pak už jsem si vyzvedl startovní set a batoh. Prošel jsem si celé expo asi 2x dookola a koupil triko u mé oblíbené značky OAKLEY a dokoupil nějaké gely u nutrendu.

Sobota byla v rámci možností odpočinková a těstovinová. Nevím čim to ale asi nervozita před startem a vždy když jsem něco snědl tak mě děsně bolelo břicho. Večer to akorát nevyšlo časově jelikož jsem byl s přítelkyní v kině (na filmu Oblivion - Něvědomí) a domu se dostali až kolem deváté večerní. Takže rychle nachystat věci na zítra ráno a ještě malá porce špaget....opět bolest břicha.

a o neděli a samotném maratonu v dalším příspěvku.

1 komentář: